ندارم به جز از عشق گناهی ...

هیچستان

ندارم به جز از عشق گناهی ...

بهزاد ساقرچيان
هیچستان

ندارم به جز از عشق گناهی ...

تو که در اوج تجلی به برم رخ ننمایی !
تو که در غایت خوبی گره از دل نگشایی !

من دیوانه ندانم که چرا در همه عالم
به تماشا بنشینم که تو از پرده در آیی ؟!

غم هجران تو دارد به دل آن بلبل محزون
به قفس گشته گرفتار و کند نغمه سرایی

شمع جمع همگان گشتی و با ما ننشستی
من که پروانه صفت سوخته ام ، پس تو کجایی؟!

خواب رفتم که مگر وصل تو درخواب ببینم
نشده قسمت من در همه شب غیر جدایی

تو که این گونه مجازات کنی کاش بدانی
که ندارم به جز از عشق گناهی و خطایی

تو که بخشنده ی زیبایی شعرو کلماتی
به خدا ملک دلم را تو امیری تو خدایی !

"پیمان علوی"



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:53---6 مرداد 1394
دلم ......!!
التماس دعا می خواهد.....
از همان التماس دعاهایی که ادمیزاد
یک وقت هایی دلش را به"دریا" می زند!!!!
وبه خلق الله رو می اندازد
که برایش دعا کنند.....!
از انهایی که از ته جانت لا به لای بعضی ها
با چه""زوری"" بالا می اید....!
انوقت با همه ی وجود دلت را به
"زمزمه ی خدایا"
گفتن خلق الله خوش میکنی!!
که اگر صدای تو به عرش نرسید!
لااقل یکی از همین خلق الله صدایش انقدر
رسا است که عرشیان وفرشیان از
""خدایا گفتنش""
خدایا بگویند!!!
.....التماس دعایت......
وقتی می گویم برایم دعا کن یعنی کم اورده ام!!!
یعنی دیگر.......!
کاری از دست خودم برای خودم
بر نمی اید...!!!

حرفی نمیماند فقط التماس دعا.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: گناهعشقپیمان علوی

تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1393 | 21:35 | نویسنده : بهزاد ساقرچيان |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog By He ches tan:.